poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Fashion TV

Jak osoba zakochana po uszy w modzie często zaglądam do pism o tej tematyce :) :) jednak poza czasopismami uwielbiam oglądać w wolnych chwilach ( a mam go coraz mnie ) Fashion Tv :) chyba każdy wie jaki kanał mam na myśli :) możliwość oglądania przez 24 h na dobę pokazów mody to naprawdę coś co mnie kręci hehehe niestety oglądam go bardzo rzadko z wiadomych powodów :) Czasem się zastanawiam czemu prawie nie puszczają na nim pokazów polskich projektantów, wydaje mi się że wielu z nim naprawdę mogło by śmiało rywalizować z naprawdę wielkimi markami :) mimo to jestem dumna że właściciele stacji jest Michela Adama Lisowskiego biznesmen polskiego pochodzenia :) czyli jednak jest nasz :) może wielu go uważa za Francuza, ale dla mnie on zawsze zostanie Polakiem :)

1 komentarz:

  1. .fajny blog.;]
    zapraszam do mnie i zachęcam do głosowania w ankiecie.
    + obserwuje i licze na to samo.

    OdpowiedzUsuń