czwartek, 17 listopada 2011

Żółty sweter :)

Pamiętam jak któreś niedzieli czy może soboty siedząc jeszcze w łóżku oglądałam DDtvn i Magda Mołek miała na sobie żółty rozpinany sweter o kroju marynarki. I tak sobie pomyślałam " kurcze też taki chcę " tylko nie bardzo wiedziała gdzie mogę szukać czegoś względnie podobnego do tego żółtego cudeńka w miarę rozsądnej cenie, wiadomo ciuchy które noszą prezenterzy Tvn nie należą do najtańszych . Czas płynął a ja stopniowo zapominałam o owym sweterku :) przemierzając wieszaki mojego ulubionego SH moją uwagę przykuł żółciusieńki rękaw, patrzę a tu sweter łudząco podobny do tego co widziałam u Mołek. Myślałam że chyba mam zwidy wywołany brakiem okularów, ale nie trzymałam w ręku ciuch o którym prawie zapomniałam. A tu taka niespodzianka, oczywiście kupiłam pomimo świecącej się lampki w głowie z napisem " z czym ty dziewczyno będziesz to nosiła". Po 2 tygodniach przeleżanych w mojej szafie okej przez pierwszy tydzień leżała gdzieś na fotelu aż mama go sprzątnęła , kurcze znowu odbiegam od tematu heheh dobra założyłam go i tak myślę różowa zwykła bluzka  może być czarna wstążka też fajnie się komponuje tylko jakoś tak nudno. Niby rurki czy czarne legginsy są okej tylko trochę za spokojnie jak na mnie. Pokręciłam się zajrzałam do szafy, do szuflad ,wyciągnęłam stare czarne legginsy, ukradłam baratu starą koszulę i wycięłam z niej kości które na szyłam na wspomniane legginsy. Efekt końcowy muszę przyznać że sprostał moim oczekiwaniom :) parę osób na ulicy się dziwnie na mnie spojrzało, no ale tak już jest jak się mieszka w małym mieście.






 foto. Kamyk

9 komentarzy:

  1. super leginsy ale sweter ci nie pasuję

    OdpowiedzUsuń
  2. odważny look i połączenie, z takimi legginsami można przesadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. getry są świetne! Na dodatek świetnie wyglądają ze swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie- świetne! :)
    Jak zawsze- ciekawie i z pomysłem! :)
    Pozdrawiam koleżankę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ha! świetne zdjęcia świetna Ty :d

    OdpowiedzUsuń
  6. hihi przyciągnęłaś ten sweter do siebie!:D dodatkowy plus za kreatywne legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przyznać, że pomyslałam że leginsy z dobrej sieciówki, duże zaskoczenie! Zestaw jak najbardziej na tak :)

    ZAPRASZAM:
    marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń