wtorek, 17 stycznia 2012

od tak wpis a co :):)

Trochę mnie tu nie było ale problemy ze sprzętem dają osobie znać. Niestety mój brat naprawia stacjonarny komputer a ja muszę korzystać z laptopa czego bardzo nie lubię szczególnie że internet z pewnej sieci działa jak działa. Nie ma to jak net na kablu z nim  nigdy nie mam pro problemu. Co ja chciałam wam ciekawego napisać w zasadzie to nie dużo u mnie się dzieje po za tym że śnieg padł. Niestety wiąże się to ze spadkiem temperatury co za tym idzie zdjęcia w plenerze muszą odbywać się w tempie ekspresowym. Co do mojego dzisiejszego stroju to nic nadzwyczajnego bluzka kupiona na wyprzedaży ,leginsy , getry i jakoś do przodu :)


foto. Kamyk

13 komentarzy:

  1. Piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pierścionki:) ale nigdy nie przyszłoby mi do głowy żeby założyć je wszytskie razem:P obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile biżuterii ;o
    Ładne, ładne, ale nosiłabym raczej pojedynczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. woow! jaka ilość pierścionków :D
    do tego sweterek boski :)
    ale na tę porę lepsze jest coś ciepłego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie za dużo tego wszystkiego??;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow .. jak cię nie bolą palce od tych wszystkich pierścionków ...

    Pięknie ..


    Pozdrowienia ...

    http://mibesito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ja bym dała za taką biżuterię!!:)) Sweterek i zakolanówki są świetne!:))
    Obserwujemy?

    dzastalandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wyglądasz! Bluzeczka i bizuteria, mmm chęnie bym ukradła ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. za dużo tego, ale osobno jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń