poniedziałek, 25 lipca 2011

Trampki CONVERSE All STAR

Ponad tydzień temu zamówiłam sobie trampki marki converse :) na które chorowałam od jakiegoś czasu :)
i niestety trochę na nie musiałam czekać. Pisałam do tego sklepu jednego potem drugiego e-maila co z moim zamówieniem i nic w końcu w zeszły piątek  zadzwoniła ale oczywiście nikt nie odbierał  ;( ostatecznie zdecydowałam się na kolejnego e-maila z zapytaniem co z moimi butami bo już czekam tydzień i nic ogólnie dosyć ostro się wyraziłam oczywiście  nie byłam jakoś bardzo niegrzeczna bo wiem że tam ludzie pracują i to nie ich wina że ktoś tam nie zrealizował mojego zamówienia. Tak czy inaczej panie ze sklepu zadzwoniła po 5 min o do wysłania wiadomości z przykrą wiadomością że nie mają już tych butów w kolorze białym ;/ nie ma co ukrywać że mi właśnie a trampkach w tym kolorze zależała no ale jak nie było to trudno :) koniec końcu zdecydowałam się na klasyczną czerń, która zawsze będzie modna  :) i dziś pan kurier mi je przywiózł:) powiedział że nikt już się na jego widok nie cieszył jak ja :):)








buty zamawiałam na stronie www.schaffashoes.pl/index.php zapłaciłam za nie naprawdę mało bo kosztowały 139 zł :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz