poniedziałek, 26 września 2011

Być jak Robert Kupisz

Zapytałam moją młodszą siostrę którego polskiego projektanta lubi, ceni jakoś tak, oczywiście nie za bardzo mnie zaskoczyła opowiadając Maciej Zień :) Wiadomo Zień to wielki format na scenie projektantów Polski :) Ale ja o wiele bardzie cenie sobie prace Roberta Kupisza może dla tego że jego ciuchy bardziej do mnie przemawiają, a może dlatego że On nie skupia się na projektowaniu kreacji na czerwony dywan, nie próbuje prześcigać się z innymi projektantami, żeby  ubrać jak największą ilość gwiazd. Fajnie że Jego kolekcje są tworzone dla młodych ludzi którzy chcą jakoś się wyróżnić w szarym tłumie, ciuchy dla dziewczyn są w zbliżonym klimacie do tych męskich zachowując jednocześnie tą kobiecość, seksapil czyli to co lubię :) Moja dzisiejsza stylizacja jest inspirowana Robertem Kupiszem no może nie koniecznie jego ostatnią kolekcją, ale naszym wspólną pasją, mianowicie udoskonalanie ciuchów już uszytych zakupionych w sklepach, którym przydaje się mały lifting:) Wszystkie rzeczy które mam dziś na sobie zostały wyszukane prze zemnie w SH i w jakiś sposób udoskonalone :) poza flanelową kamizelką którą zrobiła z koszuli mojego taty która de facto była na mnie za duża o jakieś paręnaście numerów no ale dałam radę i prosze jak fajnie wyszła  :)




 I plecaczek który przywiozła mi mam z Wenecji


16 komentarzy:

  1. ależ ten plecak jest obłędny! idealny na podróże dookoła świata

    OdpowiedzUsuń
  2. Great photos, love your style! Visit my blog if you want =)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw bardzo przyciąga wzrok pozytywnymi odczuciami! Flanelka boska <3 biżuteria świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty i plecak!

    OdpowiedzUsuń
  5. super dodatki! bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny outfit na festival;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! plecak wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  8. oo.. zazdroszczę plecaka! jest uroczy!
    pozdrawiam. www.work-wardrobe.blogspot.com
    I zapraszam na nową notkę, w której znajdziesz pełno inspiracji.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja!!!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń