niedziela, 16 października 2011

Jesienny Outfit

Temperatura za oknami zaczyna coraz bardziej spada co nie zachęca do wystawiania nosa z ciepłego domku  nie wspomnę  już  o zachmurzonym niebie. Co prawda na dworze zimnica ja postanowiłam skorzystać z co tu dużo mówić  ładnej pogody ( słońce świeci ile może ) i wybrać się na spacer. Na tą okazję wybrałam sweter w którym się zakochałam od pierwszego wejrzenia :) to chyba jeden z moich lepszych znalezisk w SH. Tej jesieni grube swetry robione na drutach są szczególnie modne. Mi si wydaje że były modne już wcześniejszych latach, ale  jakoś teraz to przybrało na sile, albo po prostu do Polski przyszła ta moda z opóźnieniem co jest bardzo możliwe. Ostatniego czasu zaobserwowałam na sklepowych wieszakach ciekawe zjawisko, otóż  wysyp łat na swetrach czy marynarkach skończywszy na koszulach przybrały jakiś kosmicznych rozmiar gdzie się nie obejrzę tam łata. Mam wrażenie że te łaty niedługo wyskoczą mi na czole :) przerażająca myśl i trochę smutna bo tak na prawdę kiedy pojawia się taki hit to sieci sklepów wpychają nam do szaf taki produkt i wychodząc na ulicę wszędzie widzimy ŁATY....






14 komentarzy:

  1. zakochana jestem w Twoim swetrze, nieziemska biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biżuteria fantastyczna!!! Naprawdę mega!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam!!!!:):*:*:**::*:

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie!!!! ten kolor swetra świetnie zadziałał;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pierścionki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter jest obłędny. Ten kolor :)) No zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd i za ile ten sweterek? przepiękny! pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor swetra obłędny! Ale kurtka to moje musthave! Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  8. middlefinger : sweter kupiłam w lumpeksie za 5 zł tak że niezła okazja mi się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. - sweter rewelacyjny, ale mi nie podchodzi jednak polaczenie moro z takimi delikatnymi motywami . =)

    zapraszam do siebie, nowa notka po dlugiej nieobecnosci .

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za takimi kurtkami, ale przyznam, że połączenie ze swetrem robi wrażenie. Doceniam pomysł i odwagę!

    OdpowiedzUsuń