wtorek, 4 października 2011

panther

Ja to jestem taką sierotą że chyba nawet jak by ktoś z was chciał znaleźć drugą taką to nie dały by rady. Dzisiaj idę do samochodu bo musiałam podjechać do sklepu :) no idę, idę  tak przez parking patrzę sąsiadka odkurza samochód zaparkowała go ze 3-4 metry za moim grzecznie mówię dzień dobry i wsiadam do swojego auta, standardowo rozsiadam się, odpalam , zapinam pas, włączam muzę, wsteczny, ruszam i oczywiście przywaliłam w samochód sąsiadki. Ja najzwyczajniej w świecie zapomniałam że ona za mną stoi heheh no istna sierota bo jak można zapomnieć o takim szczególe, skoro się witało kilka sekund wcześniej z daną osobą. Na szczęście nie zarysowałam jej lakieru ( ani sobie ) zrobiłam tylko małe wgniecenie które łatwo da się odgiąć.
A teraz z innej beczki.....  buszując ostatnio po SH  wyszukałam śliczną koszulkę z nadrukowaną panterą jak ją tylko zobaczyłam od razu wiedziałam że musi być moja :) ogólnie uwielbiam t-shirty z nadrukami a jak są jakieś podarte bez rękawów to już odpał jestem zakochana całkowicie . Już od jakiegoś czasu chorowałam na koszulkę poprutą gdzieś z tyłu tylko  jakoś nie bardzo wiedziałam jak by się do tego zabrać no, ale wystarczyło poszperać w necie i znalazłam jak coś takiego zrobić. W ciągu dwóch godzinek sprułam ładnie plecki i jestem w niebie. dobrałam do zestawu kamizelkę którą sama zrobiłam i efekt jest jak dla mnie mistrzowski.  





                                                                   foto. Kamyk

13 komentarzy:

  1. genialna stylizacja, genialnie pasująca do otoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny T-Shirt. Kieł tak nachodzi na niego, że wygląda jeszcze bardziej przerażająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaka bluzka! Czad totalny!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bluzeczka :D

    u mnie post w którym możesz zadawać pytania - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten t-shirt jest idealny! jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. czasami człowiek się zamyśli i zapomina o tym co widział chwilę wcześniej:)zdarza się:)świetna koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna torba-plecaczek!

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ta bluzka i naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, wszystko jest idealne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. internet, kopalnia pomysłów. ;-) ładnie, ładnie.

    zapraszam do obserwowania mojego bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń